Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

Slavíme desáté výročí aneb 2010 – 2020 byla slušná jízda!

20.09.2020

Máme narozeniny! Ano, přesně dnes slavíme 10 let od založení a tak vzpomínáme i přemýšlíme co dál...

Slavíme desáté výročí aneb 2010 – 2020 byla slušná jízda!

Slavíme desáté výročí aneb 2010 – 2020 byla slušná jízda!

Tenhle článek bude asi trochu osobní, ale kdo by při výročí nebyl sentimentální 🙂

Člověku by se chtělo říct, že to uteklo jako voda, ale ten pocit vůbec nemám… Byla to sice jízda, ale byla tak dlouhá a rozmanitá, že jsem se občas cítil jako na houpačce. Byla i částečně trnitá, se spoustou zvratů a životních lekcí, ale hlavně vzpomínám na všechny ty skvělé lidi, které jsem za tu dobu potkal, ať už klienty, známé, kamarády nebo kolegy z našeho týmu. Těm všem patří největší dík, že slavíme 10 let!

To nejlepší za 10 let?

 

Lidi. Jednoznačně lidi. Bez lidí není aktivita, bez aktivity není projekt, bez projektu není práce, bez práce nejsou koláče… resp. spíš kreativa. A bez kreativy by tu nebyl ani loudmark. Lidé nás pohání a my je za to rádi posouváme výš, v tom vidím asi největší smysl naší práce. Za těch 10 let bych proto nevyzdvihnul jeden projekt (a že jich bylo), ale hlavně lidi, kteří si chtěli plnit sny, chtěli vyzkoušet něco nového, chtěli být prostě jen lepšími, zajímavějšími. Prostě chtěli změnu.

Chybami se člověk učí

 

Další výrazná věc, která mi uvízne při vzpomínce na posledních 10 let, jsou chyby, za které jsem šťastný a které posunuly nejen můj know-how o dimenze výš. Že je to omyl? Jak říká slavný Sir Ken Robinson: “Pokud nejste připraveni dělat chyby, nikdy nepřijdete s něčím originálním.” I já věřím, že každý klient a každý projekt je tak unikátní a neopakovatelný, že ho nikdy nelze zaškatulkovat na konkrétní “šablonu”. Právě při pohledu na portfolio vidím různorodost našich projektů i klientů jako naší silnou výhodu.

Chceme přinést novou renesanci

 

To, co vnímám za poslední dekádu jako jednu z našich nejsilnějších zbraní, je záběr dovedností. I přes extrémní vývoj technologií za poslední roky jsme i tak zlepšili kvalitu a know-how ve všech oblastech – ať už se to týká tzv. offline kreativy (branding, kampaně, obaly, produkty), tak hlavně té digitální (weby, aplikace, UX/UI, prototyping). Právě síla propojení našeho offline a online know-how je něco, co bych rád rozšiřoval a nerad usnul na vavřínech, protože věřím, že to nás definuje. Chceme být prostě pořád renesanční.

Na čem zapracujeme?

 

V následujících letech budeme velmi investovat do videa a fotografie. Učili jsme se x let a hodláme to teď přinést i jako další střípek do mozaiky našich dovedností. Věřím, že ve videu je budoucnost a že dokážeme naší kvalitu práce přenést i sem, včetně naší efektivity a rychlosti. Stejně jako u fotografií bychom rádi, abychom neměli limity a dostali se do špičky v oboru. Držte nám palce!

Na co si připít do další desítky?

 

Žijeme ve zvláštní době, kdy nikdo neví, co bude zítra, takže můžu jenom slíbit všem, kteří tento článek dočetli až sem, že budeme stále dělat svojí práci s maximální radostí a vášní tak, aby to přinášelo radost nejenom našim klientům. A ukončil bych to citátem Alberta Einsteina: “„Kreativita je hrající si inteligence.” A my si chceme pořád hrát 🙂

 

Díky všem za podporu a těším se na dalších skvělých 10 let.

 

Jakub Zagar

zakladatel a kreativní ředitel loudmarku

Náš parádní kreativní newsletter Louder! se už nemůže dočkat, až přistane do vašeho mailu…